7 Haziran 2015 Pazar

ÖĞRENCİ BİLGİ FORMU



ÖĞRENCİ BİLGİ FORMU




ÖĞRENCİNİN

ADI-SOYADI:……………………………………………………………………………….

DOĞUM TARİHİ:…………………………………………………………………………...

ANNE ADI:………………………………………………………………………………….

BABA ADI:………………………………………………………………………………….

BABANIN ÖĞRENİM DURUMU:…………………………………………………………

ANNENİN ÖĞRENİM DURUMU:…………………………………………………………

KARDEŞ SAYISI:……………………………………………….…………………………..

KARDEŞLERİN   İSİMLERİ VE YAŞLARI
…………………………………………       &        …………………………………………..

………………………………………….     &        …………………………………………...

ÖĞRENCİNİN EV ADRESİ:…………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………….

ANNE  İŞ ADRESİ VE TELEFONU:…………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..


BABANIN İŞ ADRESİVE TELEFONU:
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..


ACİL DURUMDA ULAŞILABİLECEK DİĞER KİŞİLERİN İŞ ADRESLERİ VE TELEFONLARI……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..


EV TELEFONU………………………………………………………………………………




ÖĞRENCİNİN EK ÖZRÜ VAR MI?………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..



ÖĞRENCİNİN SÜREĞEN HASTALIĞI VAR MI?
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..


ÖĞRENCİNİN GEÇİRDİĞİ AMELİYATLAR:……………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..


ÖĞRENCİNİN KULLANDIĞI İLAÇLAR VE HANGİ SAATLERDE ALDIĞI:
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..

ÖĞRENCİNİN KULLANDIĞI CİHAZ VE PROTEZLER
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..


ÖĞRENCİNİN ÖZEL DİYETİ
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
ÖĞRENCİNİN HASTANE RAPORU (FOTOKOPİSİ EKLENECEK)
ÖĞRENCİNİN RAM RAPORU(FOTOKOPİSİ EKLENECEK)

ÖZBAKIM BECERİLERİ
TUVALET BECERİLERİ
Yardımla
Bağımsız
Açıklama

Altı bağlanır





Tuvaleti geldiğinde haber verir





Tuvaletini yapar






YEMEK YEME BECERİLERİ

YEMEK YEME BECERİLERİ

    
  Yardımla
      
 Bağımsız


Açıklama


Parmakla tutarak yemek yer





Bardaktan su içer





Kaşıkla yemek yer




Çatalla yemek yer





KİŞİSEL BAKIM VE TEMİZLİK

KİŞİSEL BAKIM VE TEMİZLİK


Yardımla

Bağımsız

Açıklama


Elini yıkar




Yüzünü yıkar




Burnunu temizler





Dişlerini fırçalar





Saçlarını tarar
Tırnaklarını keser








GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ




Yardımla


Bağımsız


Açıklama



Masa siler






Sofra kurar






Yatak düzeltir






Toz alır





Basit yiyecek hazırlar











Bulaşık yıkar





Yerleri süpürür





Telefon eder





PSİKOMOTOR BECERİLER



Kalem tutar


Yardımla

Bağımsız

Açıklama

Boncuk dizer





Rastgele boyar





Basit şekli boyar






Rastgele keser





Basit şekli keser





Kağıdı yırtar





Topu tutar




Topu zıplatır





Çizgi üzerinde yürür





İp atlar






GİYİNME BECERİLERİ





Yardımla

Bağısız

Açıklama


Şapkasını çıkartır




Ayakkabısını çıkartır




Çorabını çıkartır





Kazağını çıkartır.




Pantolonunu çıkartır




Fermuar açar



Düğme açar



Tişörtünü çıkarıtr





Şapkasını giyer.




Ayakkabısını giyer.





Çorabını giyer.





Kazağını giyer.





Pantolonunu giyer.





Fermuar kapar



Düğme kapar










BİLİŞSEL BECERİLER
RENK
EŞLEME
Aynı türde farklı tipte nesne ve nesne resminden gösterme
Gösterilenin rengini söyleme

          Kırmızı





          Sarı





         Mavi





        Yeşil






        Beyaz
Mor




Turuncu




Gri




Siyah












       ŞEKİL


     EŞLEME

Aynı türde farklı tipte nesne ve nesne resminden gösterme.

Gösterilenin hangi şekil olduğunu söyleme.



  Daire






  Üçgen






  Kare





  Dikdörtgen







BÜYÜKLÜK


EŞLEME

Aynı türde farklı tipte nesne ve nesne resminden gösterme.


Gösterilenin büyüklüğünü söyleme.

  Büyük





  Küçük










KALINLIK


EŞLEME

Aynı türde farklı tipte nesne ve nesne resminden gösterme.

Gösterilenin kalınlığını söyleme.


  Kalın






  İnce






UZUNLUK

EŞLEME

Aynı türde farklı tipte nesne ve nesne resminden gösterme.


Gösterilenin uzunluğunu söyleme.

  Uzunluk





Kısa






ÇOKLUK


EŞLEME

Aynı türde farklı  tipte nesne ve nesne resminden gösterme .


Gösterilenin çokluğunu söyleme.

Az 





Çok 









KONUM


EŞLEME

Aynı türde farklı tipte nesne ve nesne resmi arasından gösterme.

Gösterilenin konumunu söyleme.

İçinde





Dışında





Altında





Üstünde





Yanında




Arkasında





Önünde





SAYMA BECERİLERİ


AÇIKLAMA: Öğrenci  kaça kadar sayabiliyorsa o sayıyı yazın.(takıldığı,duraksadığı ilk yerde performans alımını durdurup şaşırdığı ilk sayıyı yazın)

1’er ritmik sayma…………………

2’şer ritmik sayma………………...

5’er ritmik sayma…………………

Diğer………………………………




TANE


EŞLEME

Aynı türde farklı tipte nesne veya nesne resminden gösterme.


Gösterilenin kaç tane olduğunu söyleme.

…………….tane











GÖSTERİLEN SAYIYI OKUMA

SAYI
  +/-
SAYI
  +/-
SAYI
  +/-
SAYI
  +/-
   1

27

53

79

2

28

54

80

3

29

55

81

4

30

56

82

5

31

57

83

6

32

58

84

7

33

59

85

8

34

60

86

9

35

61

87

10

36

62

88

11

37

63

89

12

38

64

90

13

39

65

91

14

40

66

92

15

41

67

93

16

42

68

94

17

43

69

95

18

44

70

96

19

45

71

97

20

46

72

98

21

47

73

99

22

48

74

100

23

49

75

101

24

50

76

102

25

51

77

103

26

52

78

104



SÖYLENEN SAYIYI YAZMA


SAYI
  +/-
SAYI
  +/-
SAYI
  +/-
SAYI
  +/-
   1

27

53

79

2

28

54

80

3

29

55

81

4

30

56

82

5

31

57

83

6

32

58

84

7

33

59

85

8

34

60

86

9

35

61

87

10

36

62

88

11

37

63

89

12

38

64

90

13

39

65

91

14

40

66

92

15

41

67

93

16

42

68

94

17

43

69

95

18

44

70

96

19

45

71

97

20

46

72

98

21

47

73

99

22

48

74

100

23

49

75

101

24

50

76

102

25

51

77

103

26

52

78

104




TOPLAMA
1-9 arası rakamları toplama…………………………..
Tek basamaklı sayı ile tek basamaklı sayıyı yan yana toplama
Tek basamaklı sayı ile tek basamaklı sayıyı sonuç tek basamaklı çıkacak şekilde alt alta toplama
Tek basamaklı sayı ile tek basamaklı sayıyı çift basamaklı çıkacak şekilde toplama
İki basamaklı sayı ile tek  basamaklı sayıyı sonuç çift basamaklı çıkacak şekilde alt alta toplama
İki basamaklı sayı ile iki basamaklı sayıyı sonuç çift basamaklı çıkacak şekilde eldesiz toplama
Toplamı tek basamaklı olan toplama işleminin toplananlarından biri verildiğinde diğerini yazma
Toplamı çift basamaklı olan toplama işleminin toplananlarından çift basamaklısı verildiğinde diğer toplananı yazma
Üç ayrı tek basamaklı sayıyı sonuç tek basamaklı çıkacak şekilde alt alta toplama
Üç ayrı tek basamaklı sayıyı sonuç çift basamaklı çıkacak şekilde alt alta toplama
İki basamaklı sayı ile iki tek basamaklı sayıyı sonuç çift basamaklı çıkacak şekilde eldesiz toplama
İki basamaklı üç ayrı sayıyı sonuç iki basamaklı çıkacak şekilde eldesiz toplama
İki basamaklı sayı ile iki basamaklı sayıyı sonuç üç basamaklı çıkacak şekilde eldesiz toplama
Üç basamaklı sayı ile iki basamaklı sayıyı sonuç üç basamaklı çıkacak şekilde eldesiz toplama
İki basamaklı sayı ile tek basamaklı sayıyı eldeli olarak toplama
İki basamaklı sayı ile iki basamaklı sayıyı sonuç çift basamaklı çıkacak şekilde eldeli toplama
İki basamaklı sayı ile iki basamaklı sayıyı sonuç üç basamaklı çıkacak şekilde eldeli toplama
Üç basamaklı sayı ile iki basamaklı sayıyı eldeli toplama
Üç basamaklı sayı ile üç basamaklı sayıyı elde onlar basamağında olacak şekilde toplama
Üç basamaklı sayı ile üç basamaklı sayıyı elde yüzler basamağında olacak şekilde toplama

SAAT OKUMA


Tam saatleri okuma:………………………………….
Buçuklu saatleri
Çeyrek geçe saatleri okuma:……………………………….
Çeyrek kala saatleri okuma:……………………………….
Gösterilen saati okuma

DİĞER
KAVRAMLAR


EŞLEME

aynı türde farklı tipte nesne ve nesne resminden gösterme

 Gösterilenin ne olduğunu söyler

Bütün




Yarım






Çeyrek





DİL BECERİLERİ


ALICI DİL

Tek kelimelik yönergeleri yerine getirir:………………………………………………………

Üç ve daha fazla kelimelik yönergeleri yerine getirir:…………………………………………..


İFADE EDİCİ DİL BECERİLERİ

Tek kelimelik cümlelerle konuşur:…………………...............................................................
Üç ve daha fazla kelimelik cümlelerle konuşur:………………………………………………

                   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder